Metóda CLIL - 2018/2019
Žiaci 1.C, 2.B a 3.E v školskom roku 2018/19 si nepriamo osvojovali anglický jazyk prostredníctvom CLIL metódy.
Triedne učiteľky primeranou formou a vhodnými metódami v jednotlivých nejazykových predmetoch využívali hry, herné aktivity a prirodzené situácie, prostredníctvom ktorých si žiaci zlepšovali slovnú zásobu a komunikáciu v cudzom jazyku.
Žiaci 2.B používali na hodinách matematiky pracovný zošit Macmillan Mathematics 1, v ktorom čítali zadania úloh v anglickom jazyku a slovné spojenia používali v rámci rozcvičiek. S pomocou učiteľky vytvárali matematické situácie, prostredníctvom ktorých riešili slovné úlohy. Na hodinách prvouky používali pracovný zošit Science 2, ktorý poskytoval žiakom primeranú slovnú zásobu korešpondujúcu s preberanou témou. Žiaci dokázali vytvárať problémové otázky (Čím sa líši ...?), inštrukcie na riešenie problému ( Porovnaj. Popíš.). Vytvárali projekty s jednotlivými názvami, napr. Živá a neživá príroda, Bicykel, Hudobné nástroje, .... .
Na hodinách výtvarnej výchovy si osvojovali a zadávali inštrukcie k postupu práce, napr. : skladanie papiera, popisovali obrázok.
Žiaci 2.B zaradili do vianočného programu venovanému rodičom dramatizáciu príbehu Domček, domček, kto v tebe býva? a mamám ku Dňu matiek dramatizáciu príbehu The Gingerbread Man.
Žiaci na hodinách pracovali so záujmom, s radosťou, anglický jazyk sa stal súčasťou komunikácie. Na konci školského roka každý žiak obdržal slovné sebahodnotenie My Progress v anglickom jazyku.
Späť